zondag 19 december 2010

THE DIGITAL STORY OF NATIVITY - ( or Christmas 2.0 )

6 opmerkingen:

  1. Mooi gevonden! En ERG toepasselijk. Toch blijft het oorspronkelijke sprookje leuker.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar ben ik het helemaal mee eens. Bovendien hoef je die niet een paar keer te zien/horen om het helemaal mee te krijgen. Maar in het kader van 23 dingen inderdaad wel helemaal ALL THE WAY!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk Kerstverhaaltje. Hoe kom je toch steeds weer aan die leuke filmpjes? Ik zag trouwens dat het je gelukt is om de Library widget goed op je blog te krijgen. Mag je me woensdag uitleggen hoe je dat gedaan hebt. Ik kreeg het niet voor elkaar. Net als die Last.fm widget.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Omdat ik het niet uit kon staan dat het me niet lukte met die Library widget probeerde ik het net nog eens. En opeens lukte het zowaar! Nu die Last.fm nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. He boekenwurm! Dat heb je snel gefikst. Ik ben er best wel lang mee bezig geweest. Gek genoeg lukte mij uiteindelijk alleen via de buitenlandse site van libarything.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. geniaal grappig filmpje. J. en ik hebben in een deuk gelegen. :-)

    BeantwoordenVerwijderen