maandag 20 december 2010

Ding # 16 vervolg YouTube

YouTube is en blijft een bron van vermaak. Ongelooflijk wat je er allemaal kunt tegen komen. Ik gebruik het vaak voor muziek, om gewoon lekker blooperfilmpjes en Simon the Cat te kijken of in een sentimentele bui op zoek te gaan naar oude jeugd series. Maar ik volgde ook via Goole Earth en YouTube mijn zusje op haar wereldreis. Ook hiet geldt: je valt van het een in het ander. Maar dat is nu juist de manier om je te laten verrassen en mooie, bijzondere dingen tegen te komen. Zo kwam ik op zoek naar een Spaans kerstliedje een filmpje tegen uit 1948!! van Rudolf the Red Noses Reideer. Die kon ik jullie niet onthouden.




Naast alle persoonlijke vermaak zie ik ook nog wel mogelijkheden voor de bibliotheek zoals ook door de andere cursisten zijn genoemd: Instructiefilmpjes voor de self-service, een virtuele rondleiding in de bibliotheek,een verslag van bijvoorbeeld kinderactiviteiten.

3 opmerkingen:

  1. Geen Spaans kerstliedje???? Dat valt me tegen. Dit filmpje is erg schattig.
    Succes met de rest van je 'dingen' en geniet (ook) van de feestdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig filmpje! :-) Heb je ons BB filmpje van de KBW 2009 al gevonden? Dat biedt meerdere mogelijkheden voor de toekomst.

    BeantwoordenVerwijderen