woensdag 6 oktober 2010

Ding # 1- 2 - - - - - - -

Poeh! Daar ben ik dan! De eerste stappen waren snel gezet. Maar om ook nog even snel een stukje te schrijven over mijn ervaringen met web 2.0 was teveel gevraagd. En toen ging de zon zo lekker schijnen, verloor ik mijzelf in alle lay-out mogelijkheden van het blog, was ik veel te nieuwsgierig naar de andere blogs  en riep "De boekendief" om uitgelezen te worden. En nu zie ik dat ik opeens al 9 volgers heb! Dus hierbij dan toch maar even snel een eerste teken van leven...wordt vervolgd!

5 opmerkingen:

  1. Hoi buurmam Jansen,
    Je blog is erg mooi geworden. Ik wens je heel veel succes met de andere 20 dingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaah, de deelnemer met de leukste blognaam is ook tot leven gekomen. Gaan we stierenvechten? Wel mooi die achtergrond.
    Veel plezier met 23Dingen. Je wordt gevolgd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Even een berichtje van je buurvrouw. Wat een mooi plaatje heb je gekozen. Je eerste stap is gezet en gelukkig wordt het herfst dus dan volgen er vast meer stappen, want web 2.0 vraagt wel om mistig herfstweer. Succes met je volgende stappen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Eindelijk een berichtje van mij. Je bent toch begonnen aan 23 dingen. Valt niet mee, maar het lukt toch wel.
    Tot vanmiddag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Welkom in de wondere wereld van het web 2.0! Zet hem op, veel succes maar vooral plezier!

    BeantwoordenVerwijderen