woensdag 20 oktober 2010

Vervolg Ding # 6

¡Olé!


Het is uiteindelijk gelukt! Blijkbaar hadden de problemen ook te maken met de rechten. Bij deze foto stond "Some rights reserved". Toch ben ik niet helemaal tevreden. Het is uiteindelijk gelukt door op de foto zelf te klikken om vervolgens via eigenschappen de link te kopiëren. Hier was ik zonder hulp niet achter gekomen. Het werkte maar is dit nu wel de juiste manier?
Overigens ben ik nu al  hevig teleurgesteld in de mogelijkheden van Flickr. Bijna alle foto's die ik mooi vind dragen "All rights reserved" en daar mag ik niets mee doen? Of heb ik het toch mis? Ik wacht
in spanning op een antwoord.

4 opmerkingen:

  1. Sorry, maar aan fotobewerking ben ik nog niet toegekomen, dus een antwoord heb ik niet.
    Het lijkt me een vraag voor de experts.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zie mijn vorige antwoord en instructiefilmpje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waar is ding 7 nu gebleven??? Zag er juist zo leuk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, dat vraag ik me ook af. In mijn google reader zag ik een aankondiging van jou als prachtige spaanse dame maar nu is je stukje weg. Huh??? Misschien stiekem nog in concepten of anderszins ergens in cyberspace?

    BeantwoordenVerwijderen