woensdag 20 oktober 2010

Ding # 6


23 Dingen of ANGER management? 
Ik ben nu al een paar keer vol goede moed begonnen op Flickr. Heb een account aangemaakt, een beetje rond gekeken, mooie foto's gezocht en gevonden. Nu even op mijn blog zetten. Ik lees: Share this. Grap the link. Here's a link to this photo. Just copy and paste! Kind kan de was doen zou je denken.
Wat ik ook probeer....GRRRRR. Ligt het misschien aan all rights reserved? Moet ik het doen via blog it? You currently don't have a blog set up to publish to.??? Ik lees nogmaals de korte uitleg van Blogger. Probeer een antwoord te vinden in de reacties op de andere blogs. Ik kom er niet uit. Ik voel me een complete digibeet en mijn geduld is op.

3 opmerkingen:

  1. Ik heb er een filmpje van gemaakt. En het is zeker afhankelijk van de wijze waarop de fotograaf wilt dat jij zijn foto gebruikt. All rights reserved bepaalt dat je het niet mag gebruiken op jouw blog, tenzij je de fotograaf expliciet om toestemming vraagt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor je reactie. Ik begrijp dat er dus verschillende manieren zijn om een foto van flickr op je blog te plaatsen. Ik heb de manier van je filmpje ook uitgeprobeerd en het is gelukt. Het is goed om te weten dat ik voortaan de
    "all rights reserved" kan overslaan. Het zou dan wel gemakkelijk zijn als je in het zoekprogramma van flickr foto's met all rights reserved zou kunnen uitsluiten in je resultatenlijst. Is dit mogelijk?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jazeker kan dat. Kijk maar eens onderaan bij "geavanceerd zoeken".

    BeantwoordenVerwijderen